اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۶۱۴۰

براتی: برای برخورد با تخلفات اهتمام جدی داریم

براتی: برای برخورد با تخلفات اهتمام جدی داریم
سرپرست هیئت فوتبال استان تهران گفت: برای نیل به هدف قانونی خود و برخورد با تخلفات اهتمام کامل داریم و از سایر ابزارها نیز استفاده خواهیم کرد.
۱۸:۰۶ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

احمدرضا براتی سرپرست هیئت فوتبال استان تهران در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی این هیئت گفت: کلیه باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های استان تهران باید تا قبل از آغاز فصل آینده نسبت به اخذ پروانه کمیسیون ماده پنج اقدام کنند. داشتن این مجوز از بدیهیات و الزامات یک باشگاه بوده و عجیب است که برخی باشگا‌ها بدون دارا بودن این مجوز در رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

براتی در ادامه افزود: براساس اساسنامه فدراسیون فوتبال و اساسنامه هیئت‌ها و براساس الزامات بین‌المللی هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نباید به هیچ شکل مستقیم و غیرمستقیمی کنترل و هدایت بیش از یک باشگاه در همان سری از رقابت‌ها را در اختیار داشته باشد و این موضوع در دستورالعمل راجع به نقل‌وانتقال امتیاز باشگاه‌ها که بنده در سال 1396 تدوین کردم و بعد از تصویب هیئت رئیسه فدراسیون به کلیه هیئت‌ها ابلاغ شده نیز تصریح شده است.

سرپرست هیئت فوتبال استان تهران همچنین تأکید کرد: این موضوع یعنی ممنوعیت کنترل و هدایت بیش از یک باشگاه در یکسری از رقابت‌ها ارتباط مستقیم با سلامت رقابت‌ها دارد و با توجه به اینکه بنده در دوران سرپرستی در هیئت فوتبال استان تهران فرصت کافی نداشتم نتوانستم به طور کامل در این فصل با آن مقابله کنم، ولی به همکاران خود در کمیته مسابقات تأکید کرده‌ام که این رویه غیرقانونی در فوتبال تهران که از قدیم متداول بوده باید متوقف شود.

براتی با اظهار تأسف از این رویه‌های اشتباه اظهار داشت: متأسفانه این تخلفات تا جایی عادی انگاری شده است که حتی بعضاً مشاهده می‌کنیم این باشگاه‌ها با اسامی مشابه یا یک پیشوند و پسوند در مسابقات شرکت می‌کنند در حالی که از نظر مقررات فدراسیون فوتبال اینها همه تخلف است.

براتی در پایان تصریح کرد: ثبت قانونی باشگاه‌ها در اداره ثبت شرکت‌ها و اخذ پروانه از کمیسیون ماده پنج از جمله اقداماتی است که برای مقابله با این رویه‌های غلط انجام خواهد شد، ولی محدود به این اقدامات نخواهد بود و برای نیل به هدف قانونی خود و برخورد با این تخلفات اهتمام کامل داریم و از سایر ابزارها نیز استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: فوتبال ایران
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین